Camelia Shiseido
30
Grudzień 2013
Innowacyjność produktu
Share

SHISEIDO – PIONIER W AROMACHOLOGII NA RZECZ PIĘKNEGO ŻYCIA

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się poczuć zapach, który wpłynął na Twój nastrój i przywołał wspomnienia? Oczywiście, że tak. W ramach holistycznego podejścia do piękna, marka Shiseido już od roku 1990 promuje badania skupiające się na działaniu zapachów. Co więcej, Shiseido jest pierwszą firmą na świecie, która zajęła się aromachologią, kolejny raz udowadniając stosowanie pionierskich metod w holistycznym podejściu do pielęgnacji skóry. Dzięki temu możesz czuć się i wyglądać jak najlepiej.

Co to jest aromachologia?

Czerpiąc inspirację z badań nad wpływem aromatów na umysł, ciało, samopoczucie i emocje, aromachologia stanowi połączenie sztuki i nauki o zapachu. Wyniki badań prowadzonych przez Shiseido dowodzą, że zapach nie tylko wpływa na psychologię i fizjologię ludzkiego umysłu, ale także może wywierać wpływ na skórę. Zapach jest nieodzownym elementem każdego z kosmetyków SHISEIDO. Firma przeprowadziła badania nad związkiem aromatów z takimi zagadnieniami, jak poprawa jakości snu, kontrola wydzielania sebum, zmniejszenie stresu, przepływ krwi w skórze i równowaga hormonalna u kobiet.

Przywróć równowagę dzięki aromachologii…

Shiseido ma w swojej ofercie coś dla każdego typu skóry i stylu życia. Ponieważ teraz każdy kosmetyk opiera się na aromachologii, korzyści są niezliczone. Aby zdobyć więcej energii na co dzień, skorzystaj z popularnego zapachu Energizing Fragrance stworzonego już w 1999 roku. Mężczyznom proponujemy nowoczesną, przełomową linię Shiseido Men, która pomoże pozbyć się stresu w codziennych sytuacjach. Chcesz zrelaksować się przed zaśnięciem? Linia Benefiance pomoże Ci osiągnąć stan rozluźnienia, jednocześnie wzmacniając skórę.  Aromat ZEN dostępny jest w serii zapachów dla pań i panów, z których wszystkie roztaczają energetyzującą woń pomagającą w utrzymaniu wysokiego poziomu energii przez cały dzień.
Kilka lat temu, w roku 2002, Shiseido zostało jedyną marką w historii, która stworzyła stymulujący zapach odgrywający znaczącą rolę w pracy nad wymarzoną sylwetką. Po wypróbowaniu szeregu aromatów odkryto, że cztery zapachy mają szczególnie stymulujący wpływ: grejpfrut, koper, estragon i pieprz. Łącząc te cztery zapachy, marka Shiseido stworzyła niepowtarzalne perfumy aromachologiczne SLM (ang. Spicy Lemon Mixture), które pomagają w spalaniu tłuszczu, zwiększając aktywność termogeniny (białka spalającego tłuszcz). Wiosną 2013 r., w dodatku do zapachu SLM powstał Super Slimming Reducer wzbogacony o składniki aromachologiczne z wykorzystaniem Kuroho, substancji o udowodnionym działaniu poprawiającym samopoczucie i łagodzącym stres.